tirsdag 15. mars 2011

Glutenfritt brød!

2 pk med Mix Orgran gluten free
6 ss olje
1 pk gjær
1 dl kokosmel
1 dl solsikkekjerner
1-2 dl knuste linfrø (viktig at dei er knust pga næringa)
2 dl kokt quinoa
1 revet gulerot
1 dl glutenfritt havremel (knus store havregryn med stavmikser)
15 dl lunka vatn
Kjør dette i kjøkkenmaskinen i 3-5 min. Ha det i formene… det er nok til ca 3 former… Hev i ca 15-20 min… lenger om nødvendig. Sett dei midt i ovnen på 225 grader i ca 40-50 min… Det er greit og følge med litt.
Disse brøda blei veldig gode… Lisjemora spiste masse av deiJ og det er en god ting!!!

Her e mixsen eg brukte:)
Kjøpt på Mega:)

Her e formene eg bruker. Veldig bra med silikonformer da er det lett å få brøda laus. Desse har eg kjøpt på Clas Olsen.





Brødet:) mmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar