onsdag 16. februar 2011

Bursdagsfeiring!!

Eg har fått meg Juice Master!! Jiiiiiippiiii!! Laga meg juice med ein gang, dette er genialt både til store og små. Med en sånn maskin får en i seg ferske frukt, grønsaker og mykje god energi. Markus syns den var kjempefin så han ville også lage seg en Juice. Han tok 3 epler, 2 store never med spinat og ei tynn skive sitron. “Nydelig” sa hanJ. Det å kunne få barn til å spise så ferske og RAW grønnsaker er superviktig i dag for mykje av det barn spiser er behandla eller fult av e-stoff og da er all næringen nesten vekk. Veldig mange barn vill helder ikkje ete RAW grønnsaker, men med denne maskinen kan ein lure grønnsakene ned iJ

Til frukost i dag laga eg meg Juice (voksen juice):
½ agurk
½ brokkoli
1 squash
1 eple
2 skiver sitron med skal
Markus laga også Juice til frukost og skuledrikkeJ
3 eple
½ pakke med spinat
1 tynn skive sitron med skalJ
“Husk å ha isbitar i til barn” Det er viktig at Juicen er kald og god da drikk dei den betre!
I Juicen som Markus fikk med seg på skulen hadde eg ned i 4 store isbitar, da held den seg lenger. Heldigvis har dei kjøleskap på skulen som han kan sette Juicen sin i når han kjem fram.
Trallalala sa glad!! Sunt sunt suntJ)))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar