onsdag 9. februar 2011

Om meg!

Hei, i dinne bloggen vil eg skrive om meg sjølv og barna mine. Eg har ei jente som er snart 2 år og en gut somm fyller 7 år i år.

Min intresse for et betre kosthald kom gradvis ette min 2. graviditet. Jenta mi har mykje allergi og guten intoleranse så eg har lest mykje om kosthald. Og blitt veldig motivet til å "ta i et tak" med mi eiga helse. Begge barna mine er på diett med mat dei ikkje skal ha, og mat dei skal ha. Eg sjølv har ettekvart blitt veldig bevist på kva eg spiser og ikkje spiser. Før levde vi på eit kosthald med mykje karbohydrater, sukker, melk og feil fett.... I dag er skapet vårt fylt av supermat og kjølsekapet bugnar i frukt og grønnsaker.

Alt eg skriv om i denne bloggen er mi personlige meining. Kva eg synest er best for mi helse.
       Et av skapa mine:).... mykje god supermat som eg lage smoothies av og heimelaga Raw sjokolade mmmm....




1 kommentar:

  1. Kan eg spørre hvor du kjøper inn alt du bruker til dei forskjellige produkta =) Klem fra monica

    SvarSlett