mandag 14. mars 2011

Det er en god morgen:)

Starta dagen med en fantastisk juce og tenkte eg skulle dele den med dykkJ
Detter er super drikk for alle. Eg har pressa juce i juce masteren min. Det eg veit er bra for kroppen, det som gir energi og det som gir styrke. Den er forskjellig for kvar dag.  Eg bytter på kva som er i men eg passer på at eg alltid har i sitron, ingefær, eple og en sort urte. Eg presser mykje når eg held på så slepp eg og gjere det kvar dar. Eg presser først til barna så til meg sjølv. Det er så lett å få den stramme smaken av ingefær i det til barn hvis eg skal gjere det i etterkant. Til barna tar eg mykje frukt som appelsin, epler, druer, ananas og spinat… alt etter kva eg har i kjøleskapet.  Spinat gjer jusen grønn å da får den en fin farge som barna syns er morosam. Spinat er veldig mild på smak så den kan ein ha veldig mykje av oppiJ

 Get the energy you need!
Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar