torsdag 10. februar 2011

Lunsj i dag..

Eg såg inni kjøleskapet for å om der va noko eg kunne hive i hop. Eg har en salat fra i går og så kan eg lage et par pannekaker. Ja å dei blei kjempegode, so det må eg dele med dokke:) Fole enkelt!




Her kjeme oppskrifta... litt på en slump:
2 egg
ca 1 dl boghvetemel
1/2 ts vanliljepulver
ca 1 ts himalaya salt
1 ts palme sukker
Spe med vatn til passe konsistens.
Stekast i cocosa kokosolje.
Blir 2 stk.

Eg la alfaspirer og vårløk inni. Å so til drikke et stort glass med ferskpressa juse:) mmmmm .... Enjoy!

Det er ofte eg mixser sammen ingredienser som eg allerede har heime. Det er jo sånn at når ein lager noko til et måltid så blir det alltid litt ingrediensar igjenn, og disse prøvar eg å bruke opp. Og dette blei faktisk ganske vellykka.... Weeeeeee!!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar